Az egész egy téli családi “nyaralás” ötletével kezdődött. Menjünk már el a sógoromékkal együtt valahova télen! – Oké, menjünk, mondtuk mi, fiúk, de akkor olyan helyre, ahol bicajozni is lehet! Nem akartunk nagyon sok pénzt elkölteni egy távol-keleti útra, ezért a közelben kerestünk. Gran Canaria magától adódott: télen is jó

A legtöbbünknek van elképzelése Mallorcáról. Aki már járt ott, az pontosan tudja milyen, aki még nem, az hallott róla: Mallorca a németek buliszigete. Meg az angoloké és a hollandoké. Előszezonban a kerékpárosoké a sziget Nagyjából ezzel az elképzeléssel indultam én is a szigetnek, amikor egy hetet szülinapi ajándék okán Mallorcán

Van egy hely Umbriában, amiről kevesen tudnak, viszont európai mércével mérve is rendkívül látványos és élvezhető program és amely az umbriai túránk egyik legszebb természeti szépsége lesz! A Marmore (Márvány) vízesés Umbria déli, délkeleti részén található, ahol a tartomány beletolakszik az Appenninek magas hegyeibe. Néhány kilométerrel délebbre már Lazio vár ránk. Ennek ellenére

L’Eroica: emberfeletti, hősies. Gyönyörű hangzású név, amely ma Olaszországban (és a nagyvilágban is) az értékek megőrzését, a kerékpározás szépségét, a sport iránti szenvedélyt, a fizikai határok feszegetését és a nehéz munkával megszerzett hódítás örömét élteti és hirdeti. Amikor a kerékpársport még a döngölt murvautakról, a fémből készült, egyszerű bicajokról, a

San Galgano kolostora az egyik legszebb, legizgalmasabb, ugyanakkor legismeretlenebb történelmi emlék, amit a Siena környéki kerékpáros túránkon felkeresünk. A kolostor elhelyezkedése A kolostor valójában ma már csak egy kolostor-rom, annak viszont meglehetősen ép és monumentális: a tetőszerkezet nélküli falak méltóságteljesen állnak a Merse folyó völgyében, nem messze Chiusdino városától. A

Elkészítettünk egy videót azokon a Toszkán helyszíneken, amelyeket a Toszkána szívében túrán, Siena környékén járunk be. Ellátogattunk a Merse, majd az Orcia folyó völgyébe, Volterra felé, Jártunk Chiantiban és a Crete Senesit sem hagytuk ki! Köszönet Balázsnak a kiváló főszereplő alakításáért! A 2017-es túrák egy része már fent van az

Hosszú évek óta járunk Toszkánába, leginkább Családostól. Elugrani a vidéki csendbe (nincs messze, 10 óra kocsival), nem csinálni semmit, élvezni a kényelmes apartmant, a hely varázsát, a rendkívül kelles klímát, a csendet. Néha leülni egy kisváros teraszára, nézni az embereket vagy elmenni a hegyekbe, túrázgatni, bicajozni. Többször voltunk biciklivel is, a

Toszkánában és Umbriában az időjárás hasonló a miénkhez, azzal a különbséggel, hogy mivel délebbre van és a tenger közelebb fekszik, a klíma sokkal kellemesebb, melegebb és páradúsabb, bár kicsit szelesebb is (ami persze nyáron előny). Persze csak nagy általánosságban lehet az időjárásról és a hasonlóságról/különbségről beszélni, mivel a tenger közelsége

Cégünk alapfilozófiája, hogy a túrákat utasaink öröméért szervezzük. Az országútisoknak szerevezett kihívás-túrák kivételével a túráink inkább aktív pihenések, mintsem edzőtábor-jellegű rohanások. Naponta 7-8 óra alatt tekerünk le 60-80 km-t, közben többször megállunk, nézelődünk, eszünk – iszunk. Az átlagsebesség általában 14-18km/h. Hiába azonban a laza tempó, a sok pihenő, ha például

Kínálatunkban több fajta túra szerepel. Ezeket mutatjuk be ebben a cikkben. Csillagtúra Az alaptúra. Terveink szerint az első évben csak ezt kínáljuk. Egy népszerű, egy hét alatt könnyen bejárható nagyobb területet biciklizünk be csillagtúra-szerűen, a szállás többnyire egy helyen van. Csillagtúráink általában könnyebb útvonalakat tartalmaznak, napi kevesebb (30-60) kilométert és