Nyakunkon az ősz, jön a tél, lassan véget ér a “hivatalos” bicajos szezon, de ez nem jelenti azt, hogy a tekeréseket is abba kell hagyni. Sőt, egyáltalán nem kell abbahagyni, hiszen általában a kisebb pihenő után jöhet a jövő évi felkészülés a remek alapozásokkal, amit sokkal jobb és élvezetesebb kint
2024-ben a Scribe kijött az új Superlight Élan kerekekkel. Az észak-ír cég 2019 óta gyártja minőségi karbonkerekeit, tehát viszonylag új cégről van szó, viszont az eddig eladott minőségi darabszám alapján már a legtöbb tesztelő az egyik legjobb ár – érték arányú karbon kerekéről beszél. A Scribe azonban azóta szintet lépett:
A BH (Beistegui Hermanos – Beistegui testvérek) Spanyolországban több mint egy évszázada a kerékpározás szinonimája. A három testvér, Cosme, Domingo és Juan Beistegui a kezdetektől fogva igazi úttörőként tűntek ki a kerékpárgyártásban a könnyű, mozgékony és megbízható kerékpárok gyártásával. (A BH történetről itt olvashatsz bővebben!) Ez az innovatív hopzzáállás a
2021-ben – tőlünk nyugatra – a baszk márka szenzációt keltett a híres Air Bow villával felszerelt Aerolight bemutatásával. Idén már nyáron kijött az Aerolight testvére, az új Ultralight, amelyet szinte teljesen átalakítottak. A kor szellemiségének megfelelően létrehozták a divatos műfaji keveréket, azaz ötvözetek egy gyors, aerodinamikus és egy könnyű mászóbicajt.
Nagyjából 8 éve használok Garmin edge-t, korábban Polart használtam (emlékszik valaki még a Polarra? 🙂 Azt akkor engedtem el, amikor ők is elengedték a bicajos szegmenst. Azóta volt 1000, 1030, 1030+, 1040. Nagyjából mindent 2 évig használtam, amikor jött a frissítés, megvettem az újat. Technofil vagyok, azok közé tartozom, akik
Az időjárás ugyan még tartogathat meglepetéseket, de feltartózhatatlanul közeleg a tavasz. Ideje leporolni a kerékpárokat és körülnézni, hogy milyen újdonságok várnak a bringázás szerelmeseire a hazai kerékpáros piacon. Ökrös Csaba a a bike4fun brand tulajdonosa, kerékpáros túraszervező új utakat keres: üzlettársaival egy száz éve létező spanyol márkát vezet be Magyarországon.
Ötvenöt éves vagyok, 30+ éve bicajozom, régóta országutizom, de soha nem voltam görgőzős fajta, soha nem is volt görgőm. Évente egy alkalommal, akkor ültem görgőn, amikor egy FTP-teszttel kimérettem az adataimat. A görgő unalmas? Azt vallottam, amit nagyon sokan rajtam kívül, hogy a görgő unalmas. És az mégsem olyan, mint
Aki a komolyabb bicajozást szereti, annak a Dolomitokat nem kell bemutatni. Magam is többször írtam már a helyről, hogy mennyire jókat lehet itt tekerni. A Monte Civetta megkerülése és Giau, Falzarergo, Dolomitok. Van azonban a Dolomitokban egy olyan esemény (évente 2x), ahol Európa egyik legszebb és legjobb alpesi körútját, a
Tavaly szeptemberben, egy hirtelen ötlettől vezérelve betettük a kocsiba a bicajokat és kimentünk a Francia-Alpokba, hogy megmásszunk néhány jó emelkedőt. Az Alpok francia része addig kimaradt, ezért szívesen mentünk, mégha az öt bicajos nap (egymás után) pihenőnap nélkül nem is tűnt egyszerűnek. Nagyon jó túra kerekedett belőle, Bonette, Huez, Galibier
Nem sokat tököltem, amikor januárban megláttam az általam régóta követett GriN felhívását, hogy festeni való bicajokat keres. Feltárcsáztam és ahogy mondani szokták, a többi már történelem. GriN régóta fest bicajokat. Autóról állt át kerékpárokra és gyakorlatilag minden féle bicajt fest, nem is akármilyen színvonalon. Az Insta-fiókjában rendszeresen láttam szebbnél –